Followers

Tuesday, November 30, 2010

dugaan ... lagi?

adui..
aku baru tsedar dr tido.. (tido ke pengsan?)
ahh!!
pape je la..

aku bangun2 je palotak aku ni saket sgt..
badan, toksah ckp la..
ngan batuk.. sempot.. aihhh..
dugaan mcm ni la yg aku lemah sgt2 ni..
disaat kekuatan aku makin hilang..
saat tu jugak la dugaan mendatang...
apekah ini sume.???

saket aku ni makin menjadi plak.
saket.. oo.. saket.. 
jgn la ko datang lg..
x larat la weii..
(tgk! aku da merepek kerepek lagi ni..)

bangun tido je
aku call die..(koang da bole agak la sape "die" tu)
die lyn aku mcm hampeh.
(sayang! how could u do this to me? i know la u r bz or whatever.. tp.. jgn la mcm ni..)
aih..
sume ni buat aku rase mcm MALAS da nk idop.!
lepas 1-1 bala dtg.. 


-tatau nk cakap ape da..-

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!