Followers

Wednesday, November 3, 2010

aku adela aku..

aku.. hanya seorang manusia berjantina GADIS! hey.! i will be 24th this month k? so.. still GADIS! haha..


hurm.. ape aku nk cite tadi eh? bole luper plak! camner nih?! adesss!!!~


aku x tau la knape palotak (pinjam ayat DEE ) aku ni cam x center sejak kbelakangan ni.. haha! macam2 aku pk skang ni.. ape nk jadi ngan aku skarang n akan datang.?? biarlah masa yg menentukan segalanya, kan?


korang percaya x pada TAKDIR a.k.a FATE? bg aku.. aku anggap sume ni adela QADA' n QADAR Allah s.w.t... kerana aku percaya.. pada suatu hari nnt.. nasib aku akan berubah.. insyaAllah.. aku xkan toleh ke blakang lg.. (memang la.. kne la toleh kedepan kalo tak, JATUH nnt..!)


aku percaya.. REZEKI ada d mana2.. n oleh sebab itu aku harus bersabar.. sbb ini adelah permainan duniawi bergelar KEHIDUPAN.. realitinya.. kita sume adela pelakon TERHEBAT! n syabas aku ucapkan pada korang! bukan mudah melangkah ke arus ni... n AKU... walaupun aku bole kate masih muda.. (muda ke??) haha! mcm2 yg aku da pelajari.. n YET, im still learning... LEARNING FROM MISTAKES!


aku kenali erti persahabatan.. kekeluargaan.. percintaan.. pekerjaan.. n mcm2 "an" lg la.. haha.. suka duka cuka.. pahit manis kelat.. sume aku da rse. cuma.. 1 je. KEMATIAN. n aku x pasti adeka aku akan menyerah kpd kehidupan ni?? sbb bg aku... aku da PENAT! ya! sangat PENAT!!! kadang2 kebahagiaan tak perlu dcari.. tp aku? aku sendiri harus mencari sinar kebahagiaan itu sendiri.. tp.. mujur.. JIWA aku masih lagi KUAT.. aku perlu KUAT utk org lain. aku harus bantu org2 yg aku sayang walaupn aku x dpt bantu diri aku sendiri.. 

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!