Followers

Wednesday, December 1, 2010

welcome december!

hari baru..
bulan baru..
n juga bulan terakhir taon nih..

ye!
sangat bagus ye cik ain.. 
sape soh terPENGSAN n terTIDO awl arini?
kan da x bole tido daa,...
ishh!!~
mende la ko ni cik ain oii...
lemah btol!!

suda...
suda...
bulan baru..
semangat baru ye cik adik manis..
(maap ye. terPRASANtan jap)
ok. 
skang ni aku tatau na taip mende..
sbab dalam palotak aku ni blank gile.
almaklumla..
baru tsedar kott...
tp.. 
mate ni macam mintak tido alik..
hehehe~
so.. kawan2..
da smpai masanya aku meREVERSEkan diri..

adios amigos!!
sayonara..
babai...


~tatau na cakap mende.~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!