Followers

Monday, November 29, 2010

tu diaa.. da mai daa..~

haha!
ape yg da mai???
hehehe~

mood mengarang aku da datang da..
agak lame aku tinggalkan corat coret aku tu..
minat aku mase dulu2..
hehe~

nnt la.. biler ade mase aku akan update kat cni
ape tajuk n jalan citenye..
(siyes! da lame gile x berkarya..)
rindu plak rasenye..

(yg sbenarnye aku boosaannn! dudok atas katil ni haa..)
adui!
aku rse x lame lg sore aku akan bertukar
menjadi seorang "teettt"
hehe..!~



p/s = saket tekak.. x bleh ckp banyak.. 

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!