Followers

Wednesday, November 17, 2010

pesanan untuk SAYANG

ehem2!!


moshi2!! hehe.. thanks to you for brighting my day... hehe.. mcm x pcaye je dpt jumpe u arini kan?! n thanks again for the compliment! n u know what.. i love yours too.. mcm bjanji aje kan? today's a black day for us. haha! u look very the vavoom! heheh.. tgode i kejap td taw.. hihi.. 


syg! i suke tgk u happy mcm ni.. sbb.. kalo u happy.. i pon happy skali.. hehe.. x gitu??? erm.. sorry eh pasal hal td.. i bukan ape syg.. i'm afraid of loosing u. seriously.. i do. 


just now u baru je call i.. gitau yg u br je lepas mkn NASI GORENG USA with lemang n rendang.. OMG! perut boye la u ni.. haha~ yela... td mase kua ngan i.. u makan lasagne, cake.. x smpai 2jam.. u makan lg... perghhh... kalo i jadi u.. mmg x larat weeiii... hehe~


cayang.. mata i ni ngantok sgt sbenonye.. tp.. i nk tggu u smpai umah dgn selamat br i tutup mata ni... hehe~ hati2 dijalan raye.. ingtlah i yg syg kt u ni.. hahaha~ (including your WAN, MAMA, PAPA n your SISTER)


cayang.. i miss u.. heheh.. bpe byk kali da nk kne cakap.. huhu.. u ajak i ikot u alik skali.. tp.. masalahnyer.. u pn fhm kan? ni pon i tgh pk nk cr idea utk mggu depan! hari yg bermakna bagi kite.. kan?~ xpe.. insyaAllah.. that day will come.! trust me okay?! =)




                           
~the brightness of my LOVE~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!