Followers

Monday, November 22, 2010

aku da letih..

aku semakin hilang pertimbangan..
emosi aku mengatasi segalanya..
aku semakin lemah.. letih..
aku x berdaya lagi...
ape yg harus aku buat skang ni...?

hm..
aku cuba untuk bertahan...
dan aku harus bertahan..
tapi...
sampai bila???

tiada lagi sokongan buatku..
tiada lagi pengharapan buatku...
apekah ini jalan terbaik untukku???
aku buntu...

aku harus kuat untuk dia..
aku harus kuat untuk mereka..
tapi..??
perlukah aku mengalah dengan kehidupan ini??
kehidupan yg bagiku 
seolah-olah tiada maknanya lagi..

sesungguhnya...
aku telah letih...
SANGAT-SANGAT letih...

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!