Followers

Monday, November 8, 2010

hey!

to those.. (him n hers)


thanks again! koang da aja aku how to be a bitch! haha! myb this is sound crazy but.. this is me now! oh ya! thanks sbb cakap aku mcm tu. hey. everybody makes mistakes la dei.. n mcm la koang tu PERFECT sgt! n now aku da blaja 1 je. aku da promise ngan koang kan?? yg aku xkan amik taw lg pasal koang! so.. koang nk buat hape ke.. nak jadi hape ke.. it's UR BUSINESS. not MINE!


oh ya! AGAIN. thanks sbb sudi luah masalah kt aku sbelom ni. n kalo koang ade masalah lps ni.. cari la batu ke.. hape ke.. sbb aku da xkan ade lg utk koang! GOT IT?!!!~ good. hahaha..


  






                                                                                                            ~the evil of ME~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!