Followers

Wednesday, November 17, 2010

ape ni??

ape yg aku fikirkan sbenarnye ni??? erm... aku pon x pasti penyakit ape ntah yg aku alami skang ni.. knp aty aku mcm kosong je skang ni??


mmg aku happy ngan kehadiran sidia.. tp.. jauh di sudut aty aku mcm ade yg kurang.. tp aku x pasti apekah itu...


aku ngan "dia" mmg sebijik prangai kitorg.. huhu.. aku kalo ade masalah mmg akan off hp pastu mendiamkan diri seketika smpai mood aku stable alik.. mane la aku tau "die" pon mcm tu gak.. huhu... 


aku geram ngan "die" ni.. aku suh die alik kg nek kete.. aku bukan ape.. keselamatan die tu yg penting.. hurmm.. tp die plak nek moto.. mmg DEGIL sebijik aku lg.. hadoiii... xpe la.. janji die da slamat smpai.. da ok da.. rse2 aku kua ke tak ea ngan die esok? kalo kua nek pe plak? MOTO??? mampos kne sembelih ngan bapak n mak aku.. haha~ nek KETE aku??? ntah boss n mem tu bg ke tak.. adess~ fenin doe!!! 


haihhh..~
apsal la idop aku ni complicated sgt?? kalo tak complicated pasal hal family.. mst complicated hal len... ape nak jadi daa~ btol.. kadang bile aku pk sume ni.. mmg bole jadi meroyan aku weii... ikot aty aku mmg aku nk buat x tau je.. tp tu la masalahnye.. x bole.. adeii... 


ehhh... lg 10 hr birthday aku.. haha!! warghhh!!! tanak 24... nak 19.. heheh~ bole plak kan?? hehehe.. gedik btol.. hahah~ birthday die plak lg 12hr... cume die mude staon je dr aku.. haha.. (apsal la aku asik dpt PUCUK MUDA ni??) hahaha.. btol per.. dr dlu.. a'an.. pejal.. apis... sume bwh aku.. ame je tak.. die tua lg dr aku.. sbot pasal ame kan.. kalo x salah die nk kawen da.. SLAMAT BERBAHGIA beb!!  haha,.. mmg patot pon die kawen.. da TUA.. ngeh3... =P eeyy..... ape ni cite pasal DUDA2 aku ni???~ haishhh...


aduii... bile aku nk tido alik ni??? tu laa... org len bjage ko tido... org len tido ko bjage.. amende la ko ni... huhu.. xpe2.. seb bek aku ade peneman.. ahaha~ SEDANG MELAYANI lgu2 favret aku.. =D nak melayan movie mmg TAK la..  sbb aku sangat "RAJIN" nk donlod2 ni.. haha~ xpe2.. ok wat nyanyi soang2 sambil lyn fb.. hehe.. abis sume org aku kaco.. kehkehkeh =P


ermm... di kesempatan ni aku nk wish kat koang SALAM AIDILADHA.. a.k.a SELAMAT HARI RAYA KORBAN... haha~ kalo taon lepas best la gak kott.. sbb tarikh jatoh pada BIRTHDAY aku.. haha~ eyy.. ade org tu penah ckp kt aku.. die frust nape hari raye x jatoh pada tarikh beranak die. haha... aku MAMPU gelak je.. ehehehe... sowie sayang!! hehehe... 


"i'll be there as soon as i can.. but i busy mending broken pieces of the life i had before.." perghh.. aku tatau nape aku gile sgt ngan lgu UNINTENDED ni.. huhu... mendalam kot maksud lgu ni... 


ok2!! enough for now.. let's continue later okay??? aku nak layan lagu2 yg best2 ni jap... haha.. nak tau ape???
- sway PCD
- need you now LADY ANTEBELLUM
- u smile JUSTIN BIEBER
- a year without rain SELENA GOMEZ
- selamat pagi sayang HUJAN ft DJ FUZZ
- airplane BOB
- mine TAYLOR SWIFT
- firework KATY PERRY
- unintended MUSE
- impossible SHONTELLE
- if u not the one DANIEL BEDINGFIELD


hehe~ aku dok ulang aje lgu ni.. layankan aje la ye.. =P 


                                    
adios PEEPS! 
~it's aienda life~

2 comments:

  1. huhuhuhu.. dia tu sape?? ngehehehehe.. idup kalo xda mslh.. mane best.. tp setiap mslh mst ade jln penyelesaiannyer.. insyaallah... hanya org yg tabah dan sabar je akan berjaya..

    ReplyDelete
  2. heheh~ ade la.. DIE je.. hehehe~ yep... btol tu.. slagi namanya kehidupan... kne la harungi dgn sebaiknye..

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!