Followers

Saturday, November 27, 2010

haaappyyy birthday cik ain!~ versi.2

for those whom wish me...
thanks a lot! 
love u all so so MUCH!! hee~
ni adela antara doang punye wish kt aku..
hehe!~

p/s = DEE!! ur name was here.. hehehe~


p/s = sangat sengal c ismarul nih. ade ke wish SELAMAT MEMBANCI? senget! haha




p/s = haa!! tang makcik aku yg tersayang nih.. MKTEH.. die pggl aku NOTTY GIRL.. aku plak panggil la die NOTTY MUMMY! haha!


err..~
(wish dr DUDA aku pn ade gak.. adess!~)
ni antara yg aku sempat upload.. hukk
x menang tgn aku nk reply..
anyway.. thanks guys!!~
really appreciate it!

p/s = walopon bezdey kali ni x bpe best.. tp.. aku rase sungguh bertuah.!

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!