Followers

Saturday, November 20, 2010

semalam

semalam... a.k.a yesterday...
hari yg paling aku tensen..(eh.. padahal stiap ari kot aku tensen)
tp smlm agak menduga keimanan aku la..
hayoh! smpaikan aku wat kerek je kat member2 aku..
haha! jahat doe! hehe..


mule2.. 
aku GERAM ngan laki aku ni ha.. (opps! laki ke?? ala.. kire bole la..)
lansung xde nk contact aku.. dr mlm kelmarin tu.. smpai mlm smlm... 
SENYAP! xde brite lansung.. 
smpaikan bpe kali aku try call die 
br die nk jwb.. 
tu pon lps maghrib..
xpela.. at least die jwb gak la call aku..

oh ye..!!
mak aku masak sedap smlm..!
haha.. ptg tu die wat pengat pisang..
perghh!! 
da lame aku x mkn mende tu..
hehe...
malam tu plak.. ntah ape mood die..
wat rendang daging.. 
rsenye die wat gune daging korban kot..??
cian adik aku ASAN xdpt nk rase.. 
xpe ngah.. nnt ko alik.. suh mak wat eh..
mmg menduga jiwa aku nk mkn je taw!! 
da la aku tgh mencuba utk mengempiskan
ape2 yg patot di kempis!! 
wakakaka!
kalo syg aku tau ni..
mesti die frust! sebab pe..
die x bole mkn daging..
MIGRAINE...
ish..ish..ish!


ha! berbalik story mory aku lg pasal semalam...
lepas tu.. nak dijadikan cite...
aku pny tpon.. (yg no.celcom tu..)
da xbleh gune da.. 
padan muke aku.! sape soh x topap???
da xde wet.. 
lagipon no tu aku da jrang gune.. 
aku gune maxis je skang...
nak no. aku???
tanye aku sendiri okay???~


kemudian..
datang lg 1 bala!
lappy aku wat hal... 
tetibe screen x nmpk. GELAP!
waarrgghhh!!! nk menangis aku..
mane aku nk cekau wet oi.
tp.. seb bek laki aku ade..
die penah cakap
"laki ade.bole buat. nk anta kt org len wtpe?"
hehe.. tengs SAYANG.!! <3 U!!! 
aku rse myb sbb panas sgt kot.. 
aku x bli fan utk lappy.. 
asik lupe je bile ade wet tu. heehe...
err..!!~ sayang.. blikan 1 utk i?? 
PLISHH???~ hehe..


ha... lepas tu kan...
at the moment yg mood aku da stable alik..
tetibe die plak wat hal!!!
DIE? sape die tu??
ala.. SAYANG aku le.. sape lg..
hehe..
die ckp mama die call..
ok la. aku let go la kjap.. 
then aku soh die call alik..
tp. die x call.. ape masalah die?
bile aku tny die ape masalah die..
die x jwb. LANSUNG!! 
nek bengang la aku...
die just jwb : "erm.."
TU JE!
mesti ade sumtin happen.. kan!
kalo tak.. takkan la die akan bersikap mcm ni..
(aku da bole agak da..prangai die..)
(kan same mcm aku!!)
aku call die byk kali.. x dpt! 
bukan x dpt.. DIE XNAK JWB.
haihh.. 
sorry.. bukan aku nk pakse die..
tp.. dulu bole je die story mori kt aku...
sayang! kalo u terbaca ni...
I x BOLE TIDO MALAM TD sebabkan risaukan U.
lepas ni.. PLISHHH la.. 
jgn la mcm ni..
mane peginye A.W.K yg i kenali dlu??
yg palotak mereng mcm i..
we sharing all together isn't it??
tp xpe... 
i faham nape u wat cmni..
kan u ngan i ni same je..
heheh~

i still loving you..! YES I DO! 

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!