Followers

Tuesday, November 30, 2010

ini bukan aku...

assalamualaikum...
hello! good morning everyone..!!
wish u guys have a great day for today, insyaAllah..

aduh...
seksanya...
(ape yg seksa?)
huhu..
tekak aku ni ler...
da makin sakit...
hukk... =(

korang nk tau x..
sore aku da btukar da ni...
hukhuk...
menjadi sore aku yg 1 lg..
hah!
(untuk koang yg x penah dgr lg.. aku nasihatkan la.. x pyh dengo..)
(x sedap lansung! da mcm hape ntah!)
aduii...
(memang TAK la. aku nk tpon laki aku tuh.. tp... aku rindu die.. cmne nih)

konfem aku lmbt baik nih...
wargghh! aku x suke btol bile da demam teruk cmnih..
seksa sgt2..
batuk, selsema, sakit2 badan..
x sanggup weh...
(lepas 1-1 dugaan dtg..)
(xpe! aku kan kuat.. bole tahan sume ni.. )


No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!