Followers

Saturday, November 13, 2010

aku semakin mengerti

slamat pagi teman2...


dimana ada persefahaman.. disitu ada kebahagiaan... btol tak?~ aku teringat seseorang pernah memberitahu aku.. untuk melihat diri sidia, aku harus melihat diriku terlebih dahulu.. kerana.. aku dan dia ibarat cermin.. jalan hidup yg hampir sama.. kami berkongsi segalanya.. (yg beza hanya pada jantina n fizikal je)..


mmg benar kata2 itu.. aku harus berpegang pada pendirian sidia.. "fahami siapa saya.. tp bukan apa saya".. n sebab itulah saya akan fahami awk! =)


jika sidia ikhlas denganku.. aku setia bersamanya... kerana bg aku... aku telah jumpa dgn seseorg yg sejiwa ngan aku.. aku x kisah cara hidup dia mcm mn skalipun.. sebab aku tau.. manusia tidak sempurna.. masing2 ada kisah silam.. n anggap aje itu adelah pengajaran dlm meniti kesempurnaan sebuah kehidupan..


for HIM, i love you. till death part us.. sarangheo~ <3

2 comments:

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!