Followers

Tuesday, November 23, 2010

motif?

selamat datang!
ye.. once again... 
mood aku tgh tunggang tbalik nih.
waduh!

ape ni cik ain oii???
"ntah le.. aku pon tatau nih"
tetibe BLUR again..
dem?!!~

ha!
aku br teringat..
adei..
mmg cilakek la deme ni...
ni yg aku malas nk bukak FB CHAT..
mule la..
org tu usha sane sini...
PLISHH laa..


masalahnye..
kalo once die da tny pastu die senyap.. 
xpe gak... ni tak!
asal stiap kali chatting.. 
mesti soalan same je yg kua..
vudus kan?~
ish..
naik BOSAN aku!
perlu ke aku jawab soalan yg same?


for those yg terbaca..
aku mintak maap byk2...
aku ta tahan da..
ape MOTIF koang eh?
soalan koang yg sungguh merapik.!
enough ok!.


*aku PELIK nape koang mesti nak TERASA? jiwa sentap btol la koang eh? opps! haha*

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!