Followers

Wednesday, November 24, 2010

sekali lagi..

waduh!
saket idong.. hihi..
asik sroot-sreet je ni..
ni la masalahnye bile da berembun memalam cmni..

mst koang tertanye2.. 
mane plak aku pegi kan..??
hehe..
bg yg da tau.. shh..!
diam2 sudey... hihi..
aku klua dr kul 6 td..
ade urusan peribadi yg perlu disettlekan..
hah!(bahase ape yg aku gune nih?)
(hantam aje la minah..)
n aku baru je pulang ke rumah dgn selamatnye..
(nak kate baru tu.. tipu la. ade la dlm stgh jam lalu..)

tangan aku ni lenguh2 sbenonye...
tp.. seronok n beronok-ronok.. haha!
sbb pe?
sbb aku melayan dak kecik soang ni ha..
penat bcakap n dukung je td.. hihi..
hilang la kejap keSERABOTan palotak aku td kan..
she's gorgeous! btol..
(koang kne tgk la mak bapak budak tu dlu.. mmg padan pon anak die comel)
(sape mak bapak die?? haha! biole rasie.)

now..
aku tgh keBOSANan tahap gaban..
(gaban pon x bosan cam aku kott??)
haa..!!
td aku ade cakap pasal SERABOT kan??
mmg aku serabot.. hadui...
ptg td aku ingt nk kua jap..
nak lepak somewhere ngan MOK..
nk mencari ketenangan la konon..
tp...
adess!!
len yg aku harapkan.. len plak yg jadi...
ape ni..???
dugaan btol la...
nak tau ape da jadi???
kete aku! (kete mak bapak aku le.)
tak bole start.!
dem!!
betri problem..!! waduhh!!!
mmg hilang mood aku..
frust pon ade gak..
ye la.. da lame x lepak ngan mamat senget tu..
sakit aty btol! 
dugaan... dugaan..!!
(lagi dekat tarikh beranak aku.. lg la byk dugaan..)
(xpe cik ain... anda kan kuat..-kuat la sgt!)
hihi..
(jgn jadi minah cembeng!!)

mlm ni aku soang2 lg la jawabnye...
yela.. xde sape nk teman aku borak2...
mate aku segar bugar nih..
padahal dlm kete td kemain sakan aku nguap.! ciss!!!~
ni la die..
cik bebear.. ooo... cik bebear...

(teddy yg diberi oleh DUDA aku... aku nk bg alik.. die soh simpan.. so.. aku simpan la)
kamu aje la temankan saye ye???
kite nyanyi2... peluk2.. (peluk teddy je?? ) hehe~


jom tido kawan2!!
berat pulak mata ni.. hehe..
jgn esok tlajak lg sudey...


p/s = "sayang.. kalo u terbaca ni.. jgn marah tau.. hehe... i xde niat pon.. it's all bout memories.."


saya sayang awak seorang je.. ~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!