Followers

Thursday, November 25, 2010

ape ni?? versi.2

mcm tak percaya!!
2 hari lagi..
hehe!~
selamat melangkau ke hari tua ye cik ain..??~
(tua ke? ala.. br 24.. mude lg.. kan??)

waaa!!!~
nak ice cream cake..(BR pny okay?)
hukkk!~
aku rse taon ni mcm xde pape makne pon..
yep! tatau la nape kan..
hurmmm
ahh!!!
perSETANkan sume nih! haha!!
(sambot soang2 pon jadik je.. ade aku kesah?)

pape pon..
kalo ini sambutan hari beranak yg terakhir buatku..
aku akan penuhi setiap ape yg aku hajati..
sedaya mungkin..!
aku akan lebih kuat.. 
aku TEKAD! ya..!! tekad!!
aku akan lebih berusaha! =)
saya PASTI boleh!!
(sayang.. u pon boleh juge)

hurm...
palotak aku bdenyut denyit sbenonye nih..
saket.. da makan da ubat...
jap lg la kot br aku rehat..
aku da agk.. mst sumtin wrong akan tjadi kat aku arini..
sebab pe..
sebab pg td aku mmg bangun lmbt..
kul 7lbey da bgn..
dpt msj dr syg aku... pastu..
aku tlelap alik..
dkt kul 10 br aku tsedar...
hurmm..
for u all myb ni pekare bese.. but NOT for me.
xpe2...
aku kne sentiasa berfikiran +ve..
so.. harap2 penyakit migraine aku ni xkan berterusan...

ok. 
aku da xtau mende ape yg aku merapik skang ni..
so.. sbelom aku melalut lebey jaoh..
bek aku FULLSTOP kan mende alah ni.. 
(ades! mende aku cakap ni weii)


p/s = tringin nk celebrate ngan die.. tp.. die sangat bz.. simpan aje la niat tu.. kan?

~saya sentiasa bersama awak.. tak kira ape pon. ingat janji saya ni..~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!