Followers

Sunday, November 7, 2010

meniti kebahagiaan

assalamualaikum...


hello..!! syukur alhamdulillah... dpertemukan sekali lagi kat bloggy ni.. haha,! setiap kesedihan mahupun kepahitan.. akan dibalas dgn kegembiraan... ya.! itulah ape yg aku alami skang ni... aku bersyukur kehadrat ilahi.. dengan anugerahNYA yg x ternilai... doaku dimakbulkan...  alhamdulillah...


korang mesti pelik kan?! knape aku cakap doaku dimakbulkan..?? ahaa... aku rase aku da temui seseorang yg same peel ngan palotak aku. haha! i mean a GUY. sesungguhnya aku telah memohon kepada Allah swt.. supaya berikan aku kekuatan untuk berterus terang dgn seseorang ni... pada mulanya aku rase takot sgt.. takot jika ianya x berlaku seperti yg aku harapkan.. namun telahan aku silap! aku bertawakkal untuk terima ape saje keputusan die dgn hati yg terbuka.. n akhirnya.. ianya membuahkan hasil..! syukur!! malah, ianya lebih dr ape yg aku harapkan.. 


semoga Allah merahmati perhubungan kami ni... doakan kami ye!




sekian...~


                                                                                                      ~aienda~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!