Followers

Tuesday, January 3, 2012

new year... new ME..!

assalamualaikum..
hola SAHABAT2!!
macam x caye..
kite da masuk taon baru..
n agak sukar aku nak admit..
yang aku suda semakin TUA.. 
waaaaaaa!~ 

aku arini tak bape nk sihat..
ekceli, dari semalam lg..
pale pening ngan rase macam nk muntah
badan panas lak tu..
aishh..
aku da lame x rase demam macam ni..
ye aa... siap satu badan sakit.. mcm kne cucuk je..

agak lame kan aku x hapdet blog nih?
siyesli.. aku mmg sangat bz lately..
myb tu agaknye badan aku semakin lemah.
aish!
tulunnn... tulunnn..!!!

aku  nk berubah weh..
siyesli..
n aku akan cuba sedikit demi sedikit...
insyaAllah...
n yes! aku rasa nk g umrah la..
semoga usaha aku berjaya..
doakan aku ye SAHABAT!

no more tears..
no more free hair..
no more ugly fatty.. hehe

new LOVE?
maybe.. but..
aku tanak lg bercinta mcm dlu..
dan aku nak bercinta kerana Allah..
n yes.. aku nak KAWEN cepat n BERCINTA lepas kawen..
kan itu lg afdhal..??
tak gitu kengkawan???





2 comments:

  1. hey southpaw! (si kidal)
    :p

    baru je follow ur blog.
    don't forget to follow mine.

    *promo haha!*

    ReplyDelete
  2. haha!

    da follow ur blog too!! =)

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!