Followers

Tuesday, January 17, 2012

conteng aje!

A.S.S.A.L.A.M.U.A.L.A.I.K.U.M

seperti yang saye gtaw kat entry sbelom ni..

kat bawah ni adelah percubaan pertama saye mekap ala2 heroin cite TWILIGHT tu..

ala... sape ntah name die.. JANE?

ni pon aku cer tiru sket dr tutorial dak MIA nih..

maaf!! gmbr x cantek sbb henpon murah jep..


baidewei..

kawan saye cakap kat skype " kenape muke ko macam hantu weh?!"
hehe.. so.. maknenye jadi la kan conteng2 saye ni?! =P


sekian.

undur diri dlu..

cherry berry ni ta mo ilang lg..

uwaaa... caye caket peottttt!!!!! hukk!




No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!