Followers

Monday, January 9, 2012

the 'F' day..!

assalamualaikum SAHABAT2 aku semer... hawaw you? hehe.. harap2 uolz dlm kondisi yg baek la ea..

okeh, berkenaan ngan entry kali ni.. aku nak explain sket ape kene mengena huruf F sperti diatas.! meh view kt bawah meh..
>>



       >>



               >>



  •  FLU! =.='
     - ekceli  aku da kne flu ni since 2 hr lepas.. bukan selalu aku kne selsema.. da la ngan resdung lg.. pe lg, makin menjadi selsema aku.. n x plak ku sangka my best buddy pon kne flu gak! huuu.. cian cik qq saye ni... huuu~ jgn lupe mam ubat ye cik... ! 

  • FUNNY!
     - haa... mmg funny kalo nk ingat alik.. kejadian malam td.. ngehehehe~ ekceli aku td kua jap ngan teman tp mesra (TTM) aku ni.. die ajak g makan. so, ktorang pn g la makan sup.. mmg aku cadang nk mkn sup, bia lega sket selsema aku ni.. huhu.. then, nak dijadikan cite.. kami pon g la layan sup campoq.. (ade paru ngan perot).. bole tahan la sedapnye. lokasi kat si rusa.. TTM aku ni pon amek la sambal kicap.. tp die baru amek 2 sudu da bpeluh 1 muke. hehe.. klaka gile time tu, die dok lap peloh je.. aku plak amek 4 sudu.. tp steady cool je.. nmpk beno die mmg xleh thn makan pedas. huhu.. cian die. lepas tu plak. aku ngan die g jenjalan kt kawasan ilham resort. kat ctu kan kalo mlm kwsn tu mcm seram sket.. nk dijadikan cite, aku pon cakap la, "weh, jom aa alik.. " die da cuak. die pon tanye aku "npe weh?" aku pon cakap alik.. " ko jgn aa byk tanye.. ko jalan je.. nnt aku cakap.. ". die still x puas aty, tp aku bleh nampak muke cuak die.. LOL! die cakap lg.. " weh, cakap aa.. apsal.." then, aku pon cakap aa " kalo ko nk taw, tmpat ni 'keras' sket.. " << muke konfiden nih.. hehe.. (dlm aty da gelak da.. nakal tol aku ni).. die pon, pe lg, kemain laju die bwk kete.. hahahahaha.. muke da cemas gile.. siap cakap " x sanggup aku weh... xmoooo...!" hehehehe... (nakal tol!) adui.. btol2 xle lupe muke cuak die td. hahaha.. 

lepas g makan n pusing2 tu aku pon teros alik umah.. alik tu plak, sambong borak ngan die lg.. hohoho.. lg skali die kne sakat ngan aku. hahaha.. adoi.. "budak kecik" ni mmg taw.. wat aku penat nk gelak je.. uhuhu...




** budak kecik! kau nampak ensem bile da potong rambot. hehe.. i like it!~


1 comment:

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!