Followers

Monday, December 19, 2011

malam ini..

malam ni.. aku rasa SEBAK sangat.. one of my FB friends ade post link kt news feed.. pasal APA YG ANDA TAK TAHU TENTANG AYAH.

as well as you all knows, i've lost my dad on last january.. rase macam baru je blaku.. kepahitan ni.. cukup payah untuk aku telan,. sangat2 payah.. aku kehilangan penyokong kuat aku.. aku hilang wali kuat aku.. dan boleh kata hampir seluruh kekuatan aku pergi bersama JASADnya.. 

memang senang untuk orang lain berkata.. "sabar ain.. SABAR.." bg orang yang tak pernah rasa erti kehilangan sebenar.. mungkin sukar untuk ditafsirkan oleh mereka.. 


aish.. i can't put it into words.. 










                                              *sangatsunyi*

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!