Followers

Sunday, January 22, 2012

lazy n bored weekend

assalamualaikum sahabat cik ain sumer..

slamat pagi yep.!!!

arini da ari ahad.. sok da dundunceng!!

apetu?

hehe.. ala.. TAHUN BARU CINA maa...

to all TIONG HUA friends whoever read this,

GONG HEI FA CAI.. XIN YERN KHWAI LE..

ekceli kan..

arini saye merasekan bahawasanya..

saye amat2 kebosanan dan kemalasan di hari minggu..

tak taw nak watpe arini..

nak ajak "budak kecik" tu tgk movie..

tp die kene keje lak arini.. hmm..

huwaaaa...

sape nak kua ngan kite ni..?????

huuu...~

tulun aaaaa....

saye bosan sgt nih...


No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!