Followers

Friday, January 6, 2012

it's FRIDAY!

assalamualaikum SAHABAT2 ku..!!
salam PAGI jumaat... (mmg awal aku hapdet blog arini)
ekceli tadi aku memang xde idea nk taip ape..
tangan ni rase mcm naaakkkkkkkkkkk sangat taip (i mean hapdet dis blog)
tp lansung takde idea.. haprak!
BUT then.. thanks to YOU mr.PSYCHO DUMP man!
u start make my day to the worst ever!

nak taw ape mamat ni buat?
ade la mamat ni td KONON nye nk chat ngan aku..
mule2 die taip ::  "awk"
aku pon reply :: "?"
die teros taip :: "awk tgk la kt dlm inbox. ...ade video i ni. ...tgk ni.."
mmg die ade anta sumtin kt inbox skali aku TERtgk kt wall inbox, (ampun Ya Allah..) 
mamat BANGANG ni anta video *&^%# kat aku!
mengucap panjang aku taw! KUAJAQ! 
ape?! ingt aku desperate sgt ke? 
hah! aku pon ape lg.. 
tak fikir panjang n tak ragu2 lg..
kasi NYAH itu mamat desperado!!
takde remove2 da.. tros BLOCK! 
ngee~ 
geram ai okeh! MENYAMPAS! 
(ampunilah hambaMU ini ya Allah.. kerana gagal mengawal kemarahan ini..)

pagi ni kan.. aku ngat nk g kubur bapak.. lame da x kemas2 tmpt "tido" bapak..
lame da x teman die.. 
sesungguhnya aku RINDU!
teramat rindu!!!
pak.. tunggu along k?! nnt along dtg.. 
along akan teman bapak sehingga hujung nyawa along..
i miss you! 
damn much!! =')



** merinduiseseorangjuga..thankssebabcallsmalam..~


No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!