Followers

Monday, January 16, 2012

grooming! MU tutorial

assalamualaikum!!

aiyembek lagi yew!

sbenarnye takde ape pon nak hapdet kt cni..

CUMA..

terase macam nak tunjuk kat koang sumtin!

saye td dok tgk tutorial from adik MIA ni..

cer koang tgk kt video ni.



then.. 

nak di jadikan cite..

saye pon try la mekap cenggini..

and.. ni la hasilnye!!!

tadaaa!!!!
(maaf.. ai edit sket je.. sbb gmbr ni cam kabur sket.. tp.. it's original okeh!!)

koang rase camner??
ok x??

saye tanye pendapat BFF saye ni.. puan Ayu, die cakap saye ni "minah jepun"

dan bile saye tanye mak.. MAK saye plak cakap "opera cina". adess!!



** nak try smoky eyes plak jap lg..**

1 comment:

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!