Followers

Saturday, January 7, 2012

exhausted day!

assalamualaikum..
HOLA freunde!~
koang wat gapo deh?
make dok?
hehe.. (tetibe lak aku ni tuka loghat.. suke2 aty jep)

aku kan.. sebenarnye..
K.E.P.E.N.A.T.A.N!
sebab ape taw..??
sebab arini aku merayap je.. hehehe..
ptg td g pengkalan balak kt melaka...
smpai umah kul 7lbey cmtu, 
jiran aku call ajak g pasar malam..
then.. aku g la.. teman die..
aku angkot adik2 aku yg kecik2 tu.
ni kul 10 br sampai umah.. 
fuhhh!!! siyes! penat sgt!!
bukan penat ape taw,
aku penat gelak je ptg td..
haha!
ni gara2 aku terbersin,
mamat tu bleh gelakkan aku..
ceh! =.='
sampai aty beliau gelakkan aku... x cian lansung! 
isk...


LETEY aa weh!!
nk rest!!



**thanksaziesebabblanjebajuselai..~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!