Followers

Wednesday, January 25, 2012

dang!!!!

assalamualaikum..

slamat pagi ye kengkawan..

arini ari rabu..

maknenye luse saye da exam..

hampeh!! da try study tp satu pon x masuk dlm pale ni..

mcm berat hati nk p wat exam tu..

xtaw nape..

smalam dpt bad news..

ayah angkat saye.. yang merupakan ayah kepada qia admitted kat ward..

sebab kne attack asthma ..

Ya Allah.. pulihkan kembali kesihatan beliau..

smalam kan saye kate nak tunjuk gambar make over kan..???

maaf!!! 

saye x wat pn make over tu smalam..

sbb tkejut dapat brite pasal ayah..

tros ilang mood..

guano tu.???






*** xde mood ***

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!