Followers

Tuesday, January 24, 2012

gloomy morning..

assalamualaikum.

haluu!

kejap nye da ari slase..

adui...

semakin nebessss nak tggu jumaat ni..

Ya Allah.. permudahkanlah urusanku..

harap2 sumenyer berjalan dengan lancar.. insyaAllah..

sabtu ni da start bz..

ahad da kenduri..

kepade sesape yg mengenali saye kat belog ni.. jemput la dtg ek.

BUDAK KECIK!!! aku nak ko datang..!!!

alik dr pangkor je ko mesti datang!!!

kalo tanak dtg, aku tanak kawan ko!! (bole plak mcm tu)

cik Q, kalo awk leh dtg.. kan best. tp awk jaoh...

okeh..

next chapter..

arini cuaca kat cni mendung.. very gloomy.. lemau habes!!

so, drp saye membiarkan diri kebosanan..

saye nak wat makeover lagi..

kali ni nak terai (try) tutorial mia kat YT..

yang bertajuk "Fresh Greeny"

kat bwh ni saye selitkan skali video dak mia nih..


so, jom kte terai...

nantikan wajah saye ye..  


*pis pis kacang pis!!! ^_____^*

2 comments:

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!