Followers

Wednesday, January 18, 2012

i won't forget this day! ever..

A.S.S.A.L.A.M.U.A.L.A.I.K.U.M...

refer to my entry as per above..

saye sangat2 bersyukur dan gembira giler..

sebab ape taw,.

sebab... since smalam ngan arini..

terlalu banyak kegembiraan yang saye alami..

syukur Alhamdulillah.. =)

saye bersyukur sangat2 dikurniakan SAHABAT, TEMAN.. suka 'n' duka..

she's a lovely lady..

siyes.! sayang sampai mati sama die!

hanging out with her n him..

such a great.. great.. moments! E.V.E.R!!

(kami ala2 minnie mouse x? hehe)

cik Q!! saye sayang kamu K.E.T.A.T2!!!

and this ring...

is our F.R.I.E.N.D.S.H.I.P.S ring! ^__^



** trime kaseh BUDAK KECIK sebab temankan smalam..**



1 comment:

  1. hahahahaha jari ai m,cm jantannnnn sioddd.... i pempan hokeyyy huuu.. sayang kamooo jugak cikkkk ain!

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!