Followers

Saturday, January 7, 2012

malam ini..

assalamualaikum..
yuhooo!!
ola freunde.. 

koang ngah wtpe la tu kan??
besenye wiken2 cemni koang mst tengah hepi2 ngan family an?
bagus la kalo cmtu..
slagi ade pluang koang..
habiskanla mase tu utk yg tersayang..
sebab nanti kite xtaw ape yg akan terjadi akan datang..
btol tak?

malam ni ekceli..
aku hang out jap..
pi anta novel kat anum..
then.. aku ajak2 ayam pakcik soang ni
x sangka plak die nk ikot..
ye aa.. maybe sebab aku da lame x jumpe ngan die.
so, kitoang decide kua gak td.. 
tp kali ni pakai kete aku.
yep!
sebab sbelum ni kitorang g naek kete die je..
x syok plak an.. 
so, i'd tried to be gentle.. (haha! gentle la sgt!)
aku bwk lak kete aku..
wink*wink!! hehe

lepas je aku amek die.. kitorang tros bgerak ke sunggala..
lepas anta n amik buku aku kt anum.. 
kitorang pn blah dr ctu n menuju ke tmpat makan
aku decide g lepak kt tman poli..
da smpai sne., aku pon oder la air milo ais tabur..
x sangka plak die pon nak skali.. hehe..
sibok je nk tiru! hahaha.. =P
die oder makan mihun goreng.. 
cian die lapa..
aku xpe.. sbb ptg td aku da balun mee kari.. 
ekekekekeke~ sedap seyhhhh!!!!! 
lepas aje teman die mkn.. aku pon blah aaa.. 
maleh aa nk btenggek lg kt ctu..
pastu kami menuju ke pekan jap.. nk carik topap..
kedit aku da kontang! die pon same gak.. hehehe
tumpang skali..
hahaha! aku tlg blikan utk die.. (baek x ai?? )
dah dpt topap.. kitorang tros blah.. chow! malas nk lepak memane..
aku bukan pe.. semenjak beralih usia ni..
aku rase mood utk enjoy tu mcm da xde..
bukan xde tros.. tp da bkurangan sket demi sket..
upenye die pon berperasaan same gak..
ish budak ni! ade chemistry upenye kami ni ek?? hehehe


**feewit~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!