Followers

Wednesday, January 11, 2012

khabar ini...

assalamualaikum sahabat2 ai sumer..
harap2 uolz oke la hendaknyer..
tu.... awat muka monyok je nih???
tamaw aaa kusot2.. 
kite hepi2 je okeh????? ^_______________^

arini kan... ai ade dapat 2 berita from my freunde~
ade baek n ade yg buruk.. 
koang nak taw ke apekah beritanya itu??? 
(adess. ape aku taip nih?~)

ok la.. cenggini..
ai nak stori mori pasal the bad news dulu..
pasal my BFF - ayu
ekceli ai kesian kt die.. sangat2..
die skang ni tak brape nak sehat..
(ya Allah.. sembuhkanlah penyakit temanku ini)
n die blom ade rezeki nk timang anak lg..
td die nangis2 cite kt aku..
dear Allah.. please help her.. 
aku hanya mampu bg smangat jer..
eventho aku xde kt sbelah die.. tp..
tpon kan ader.. aku pong gune la tpon umah..(maap ye mak.. konfem bil melambung!)
so, ai harap sgt kamu kembali pulih ye yunx..
pedulikan doc yg tak PANDAI tu.. 
saye nak kamu terus ceria aje...

okeh..
now for the best part..
HAHA!!!
haku gumbiraaaaaa... cik QQ saye akan kembali...
yeayyyyyyyyyy!!!
beliau akan kembali ke PD pd minggu depan.. yabedabedu..
tak sabar nk tggu brita BAEK dari die.. muehehehehehe~
lepas ni kite berjimba lagi yehhhh~

aku sbenarnye.. gembira sangat tgk kwn2 aku enjoy n having their happiness..
sampai nak nanges pon ader... wuwuwuuuuuuuu.......~
dengar cni ye Pn. Siti Ayu bt. Yahya dan juge Cik Norzaqiah bt Zakaria..
ur guys were my soul, my everything.. 
when you're happy, i'm glad..
but when you're down, i will be sad too..
thanks for being a good friend to me..
thanks for being a good listener to me...
thanks for everything..!
thanks a lot sisters!!! mucho mucho!! 



***saranghaeo***

1 comment:

  1. waaaaaaaaaaaa i wanna cry rite now!! tengs to u to dear ain, kite tetap kawan sampai bile bile tau ^^,

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!