Followers

Thursday, January 5, 2012

bole tak??!

assalamualaikum!
kaifa halukum?? 

erm..
ape aku nk conteng kali ni eh? err.. =.='
tetibe jadi blur alik ni nape cik ain oi!

hurm...
bole x aku nk merepek kejap kt cni?
hehe.. 
ala... kejap je... ea?? 
bole annn??~

aku kebosanan nih..
da kul 2AM.. 
ni kul bpe aku nk tido pon aku x taw la..
mata ni x ngantok plak..
jgn smpai ke subuh aku x tido suda la.!
kepala aku da mereng arini..
jgn dibawak smpai esok suda.. 
x larat sehhh.!!!

td kan.. kat tv2 ade citer hindustan.. ecehhh!!
cik ain tgk hindustan la! =.='
aku memilih gak nk tgk cite amma appa nehi nehi nih..
kalo hero die SRK ngan Salman Khan, or Aamir Khan..
MEMEY aku minat..
plakon skang bajet bagus je lebey.. hehe..
x kira la dlm mesia ke.. indonesia ke.. memane aje la..
drama br sebijik, gossip propa je lebey.. nyampass ai okehh..

okeh la. sbelom blog haku di banned, 
baek aku blah dlu.. hehehe..
tidak terniat nk mencari khilaf orang.. 
kerana aku sedo.. y aku ni pon bukan sesape..
aku hny meluahkan pendapat aku je..
dats ol!



*ghamsahamnida.*

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!