Followers

Thursday, January 19, 2012

ya Allah.. sesungguhnya AKU RINDU!!!

assalamualaikum..

ya Allah..

kenapa saye diberikan mimpi sebegitu.??

apekah tandanya???

>> saye bermimpi arwah bapak saye cakap kat saye.. dia suh saye baca ayat kursi...<<<

terus air mata ni mengalir..

huu... 

saye bersyukur Ya Allah..

makbul juga doaku.. untuk bertemu arwah bapak dlm mimpi..

sesungguhnya.. saye terlalu rindukan beliau...

"Ya Allah.. lindungilah dan tempatkanlah beliau dijannahMU.."
"Ya Allah.. berilah kenikmatan dan kebahagiaan untuknya diSANA.. "
"Ya Allah.. sesungguhnya saye merinduinya..."




T_______________T


2 comments:

  1. aminn cik.. dalam cik ada ayah cik.. sayu q rasa bila ain ckp ain mimpi ayah ain

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!