Followers

Sunday, January 15, 2012

make up tutorial..

assalamualaikum!!
haloo..

ni.. ai nak stori mori sket pasal MAKE UP..
ala.. sket je..
x banyak pon..
muehehehe..
aku bukannyer reti sangat nk mekap2 ni.
takat nak conteng muke sendiri tu bole la..
tapi.. ai memang minat mekap.. 

ekceli..
ai nak suggest kat koang yang ade minat conteng2 cam aku..
koang leh tgk video ni..
siyes! cara tutorial yang die wat pon mmg simple je..
tp superb!
meh tengok mehh.......


koang pasti puas aty gile!!!
adik MIA.. akk salute kat hang!!

oye.. b4 aku terlupe..
aku pon suke tutorial pakai tudung bawal yang die wat.. 
pon SIMPLE..
x payah lilit2 cam hana tajima sgt..

maybe koang ade yang da taw pasal tutorial ni.. tp xpela..
meh view kt video nih..




SEE!!!! 
simple aite?!!




**aku shuke!!!**


No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!