Followers

Monday, December 6, 2010

huihh..!~

 assalamualaikum!!~
hello peeps! 
SALAM MAAL HIJRAH.~
tingkatkan tekad..
lipat gandakan usaha.
pasti berjaya.! 
insyaAllah.. =)

oh yer..~ 
arini 1st day aku keje.
perghh!!! agak lame aku tak masuk "opis"
hampir ilang gak la skill aku..
behehehe~
xpe2... follow with the flow je la ye..

semalam...
ari yg agak best la gak kan.!
hehe~
edisi lepaking bersama gadis2ku..
haha!
mmg x hengat dunie punye la kan.. hihi..
start kua kul 1 cmtu.. 
alik kul 10mlm.. hehe
mmg gile la.. 
merayap je koje kami ni haa..~
seb bek smlm ta jadi tgk marathon movie.. kalo tak...
sure lg lmbt alik. 
hahaha!!~
weh.. koang da tgk AKU TAK BODOH lom?
ala~ cite tu adaptasi dr I'M NOT STUPID je.
well.. berdasarkan pemerhatian aku la kan..
jalan cite ni kebanyakannyer merangkumi pengalaman yg aku pernah alami..
dan masih alami hingga kini..
cite ni mmg sesuai ditonton seisi keluarga. 
so, koang kat lua sane tu.. bawak2 la ajak parents gi tgk cite ni..
tipu la aku cakap aku x nangis tgk cite ni..
2x kot.. huhu..~
ok. cukop suda cite2 sedey nih...
aku na happy je skang ni..

ohyer! smalam gak.. 
akhirnye aku dapat makan sesuatu yg menjadi favret aku
yg da lame gak la aku x makan mende tu.. heheh~
CHEESE BAKED RICE.
wohoo!!!!
sedap weh wa cakap sama lu!!
haha~
lepak2 kat pizza smlm nak dekat 2jam kot. haha~
muke kitorg je yg kat ctu.. sedangkan org len da lme blah!!
muahahhahaha~
(aku ngan aini kne denda smlm.. x bole minum air sejuk. dilarang keras oleh pn.sha.. smpai ati ko makcik! huhu)

oh yer!!!
(bpe byk "oh yer" daa..?)
smalam gak..
akhirnye.. dapat gak aku borak panjang ngan q..
hehe~
seb bek die dgr cakap aku.. soh buat skype.. 
haha! best sgt2..!!
ta dapat skype ngan laki aku pon xpe. janji q ade.
kan q kan??!!
lepas ni aku nak tggu c MEON plak wat skype. 
senang sket na gado. 
hahaha~





-da la weh. tetibe mood aku down plak ni- 
~adios amigos~

1 comment:

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!