Followers

Wednesday, December 1, 2010

the other of me

hee~
heyo!
"aku" kembali lagi..
haha!
sape "aku"??
"aku" is another part of ME.

sorry ye kalo ade yg terKONPIUS.
hee~
aku bukan pe..
mlm ni aku terasa agak JAHAT or NAKAL. 
len dr kebiasaan..
ni la padahnye kalo tlebey air dalam palotak.
hihi

malam ni.. aku macam xde perasaan lansung.!
da x kesa ape na jadi seterusnya..
x kire la pasal sesape..
lansung xde amik port da..

hanye ade sesetengah org je yg mungkin faham knape aku jadi mcm ni..
tak perlu la aku jelaskan sapekah orgnya kan??
ala.. lgpon.. koang mane de na amik kesa pasal aku kan?
heehehehe~

trase mood macam nak berSCANDAL plak.! 
hehe~
ala... aku nak menumpang kasih syg je...
ta kan tu pon ta bley??
pe daa...
oh yer!
nape eh.. kat fb.. xde letak info pasal SCANDAL?
cthnye : 
relationship status : SCANDAL with "sekian"
kan best?!~
hehehe...
pe la doang ni.. x sporting lansung!
(ok. ni adela rekaan semata2.. )
takde kne mengena ngan yg da xde kat dunie ni lg k.


ok la.
aku nak menREVERSEkan diri lagi skali..
till we meet again.


~adios amigos!~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!