Followers

Wednesday, December 1, 2010

...

npe aku d lahirkan kt dunia ni eh?
sedangkan aku da xde sape2 lg?

disaat aku perlukan mak n bapak aku...
doang buat aku mcm.. haih..
hny air mata je peneman aku skang ni..

salah ke aku tanye kat die..
"mak, ada x ubat sakit dada?"
knape perlu die jawab mcm ni?
"mane tak sakit dada.. tperap kat bilik.. bla..bla..bla.."
c'mon la mak..
bukan stiap mase aku tperap kat bilik ok?
tp kat bilik la aku bleh cr ketenangan...
kang kalo aku kua..
membebel.. kate mcm xde umah..
so? skang ni koang nak aku wat cmne??
smpai bile koang nak wat aku mcm ni??

ntah la...
aku da x thn mcm ni..
dgn family mcm ni...
dgn sidia pon lg 1 hal...
hurm...

ya Allah...
tabahkanla aty hambaMu ini...
aku da tak mampu untuk bertahan lagi,,,

Q, DEE, AYIN, AINI, SHA..
thanks a lot for your support..!
koang la sahabat aku, family aku 
DUNIA AKHIRAT. 
sayang koang sgt2!
please.. janji.. kalo aku xde satu ari nnt.
jgn lpekan aku..


4 comments:

  1. Salam..

    asal nie dear..x mau la sedih2..

    ReplyDelete
  2. ntah la kak... kecewa.. sgt2.. tgh2 sakit mcm ni.. byk sgt dugaan.. dr bln lepas... ade je masalah n dugaan... da rse ta kuat..

    ReplyDelete
  3. As'salam..

    kalau perlukan teman untuk mendengar masalah ain akak sudi mendengarnya...

    ReplyDelete
  4. insyaAllah kak.. wat masa skang ni.. ain masih bole kawal perasaan ni.. ain kne kuat.. tq so much. =)

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!