Followers

Wednesday, December 22, 2010

arini aku cuti!

heyo! assalamualaikum..!! guten morgen! 


seperti mana ngan entry kali ni.. aku saje je nak bgtau yg aku dapat cuti arini.. haha! best gile! bek aty btol la boss aku tu. smalam la.. die cakap ngan aku.
"esok u cuti kan?"
"eh. tapi org takde kan?"
"takpe. u bole cuti esok. i bole cover"
"ouh. ok."


(cara aku cakap macam xde prasaan jep)


smalam kan bezdey bapak aku,so malam tadi kitorg wat small bbq.. with my parents n my siblings.. abes bau asap badan aku.! smpai kul bpe ntah masak mende2 tu.. (mende2 tu ape?) hoh! malam tadi kitorg bakar ayam, ikan, cocktail, nugget, kerang.. uihh... penoh sarat perot aku nak tibai sume.. mak aku plak wat kuah asam.. fuhh!!!! superb! mom's cook is the best! (stuju tak???!!) semoga 1 hr nnt aku dapat mewarisi kepakaran mak aku dlm bab masak2 ni.. hihi.. (air tangan seorang isteri adalah berkat untuk suami. dapat pahala wei.. apabila kita dapat mengenyangkan perut suami.. so, kalo koang nak pahala lebey, sile la rajin2kan diri tu masak tok laki..) -----> oi cik ain! ni pesal ko masuk bab laki ni?! adeh~


malam tadi kan.. laki aku msg.. (ek eleh! tu pon nak kecoh)__ (bia ah!) die cakap ngan aku.. mse die nek flight gi limbang, die kate die jumpe stewardess yg muke, kelam kabut sebijik macam aku! die siap tny org tu, ade ke kakak or adik kat PD.. pastu org tu cakap die org Kuching. apedaa~ ala. besela tu.. pelanduk 2 supe.. kat dunia ni kan ade 7 org yg bwajah same.. tp aku tringin nak jumpe org yg same cam aku.. kan best jika ade gathering mcm tu??? heheh~~


oye.! aku nak alik kg arini. alah! KLANG je. da lme x alik. rindu kat mbah! die x sihat sgt tu.. die tu ngan cucu lain mane die nak ckap.. ngan aku gak die akan bceloteh.. aku ni kire cucu sulung die la. sbb dalam ramai2 sepupu, aku ngan zira yg paling tua. 




~salam rinduku padanya..~

1 comment:

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!