Followers

Wednesday, December 29, 2010

taon baru?

eloo..! wazzup2!!!~


waaaa~ lagi bpe ari je kan?? huih! kejapnye.. n aku x sangka taon depan bertambah la umo aku! (kalo berkurang sket kan best... nk jadi mude jep) warghh!! takpe.. bia umo meningkat.. tp HATI mau MUDA y'ollz! kan?! haha...


ohye! bsempena taon baru ni kan... aku nk ucap TAHNIAH n SORRY kat kwn aku.. FARAH... aku x dpt nk gi wedding ko cik.! aku kne keje.. maap byk2..! slamat berbahagia kwn! aku plak yg bdebar... heheh~ kadang2 aku jeles gak weh! tgk org lain bahagia.. sedangkan aku? hurmm...xpe2... aku bahagia bile tgk org len bahagia... tu pn da cukup utk aku.. pasal aku, malas nk amik peduli.. eh! jap! alamak!! aku tetibe teringat kata2 mak aku.. pasal kawen.. yela.. mak aku penah ugut akan terima pinangan sesape jika aku masih xde pape ikatan pada umo 25taon. hurmm... harap2 x betul la... tp.. mak aku da byk kali mention mende alah ni.. serabot la weh!!!!!!!!!!!!! mak... saye tanak kawen bole ta? serik pon ye... 


org sume sibuk tny pasal azam.. ha! aku pon na sibuk gak la.. pe azam koang weh??!! aku? uih... toksah tny la... hehehe~ xde yg special kot.. cuma.. kali ni aku ngat taon depan nk buat passport baru... n nak pegi somewhere... aku perlukan ketenangan... sangat2 perlu.. koang tgk aku skang ni hny jasad je yg bergerak.. tp hati aku da lame mati.! berkubur bersama impian yg tak mungkin akan tercapai... tp xpe.... AKU KAN KUAT! aku boleh hadapi sume ni lg... da laa... pesal aku ni.. tetibe sentap plak. adoih.. mule la tu.. estrogen dlm bdn aku buat hal. 


haaa!!~ aku br teringat... aku nk jumpe kwn aku yg aku x kenal lame tp... sangat close. she's like a sister to me.! NORZAQHYA binti ZAKARIA.. alah! Qia laa... heheh~ x saba nk jumpe kamoo la dear.... =)



2 comments:

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!