Followers

Wednesday, December 1, 2010

tade pape.. hehe

sekadar nak mencetuskan ape2 aje..

alkisahnye.. 
aku dilanda kebosanan. hehe..~
keje aku arini..
tido.. bangun.. fb.. makan.. tido alik.. bangun.. fb alik.. makan..
hehe
sebabnye.. aku mmg x sht skang ni
demam.. dan yg seangkatan dgnnyer
so, ape yg bole aku wat hanyelah menidurkan diri ni..
tp.. bagus gak..
x payah nak serabotkan palotak aku ni haa..
siyes..
bile kite tido.. n tidak mengalami mimpi2 yg pelik..
sure kite dapat menikmati keindahan tido itu..
ye tak kwn2?

nak bgtau ni...
mo-0d aku skang da kembali pulih n normal mcm bese..
sebabnye????
ntah la..
btol.. aku ni cepat je sejuknye..
(so.. kalo ade sesape yg tringin nk jadi laki aku. don't worry.. aku x majuk lame pny)
weh.. merapik soang2 lg.. waduh!
ni la die. kalo kes da tlebey mkn ubat. hee~
malas nk pk masalah lame2..
kalo dilayan.. makin meroyan aku nnt..
tanak aku der meroyan sane sini..
huhu..

wehh!!!
aku rindu die.. sangat2..!! sape leh tlg aku ni???
(sayang.. kalo u baca ni.. I REALLY MISSED U! so badly!~)

batuk... oo... batuk...
bile la nak baik nih???
x larat weh kalo tiap ari mcm ni...


- mood : sedang cuba untuk memulihkan diri.. hehe-

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!