Followers

Thursday, December 9, 2010

kene TAG by kakak aku!

heyo sume! assalamualaikum..


arini aku sangat kepenatan.! siyes! sgt2.. smpaikan xde mase nk makan.. gara2 byk sgt keje.. hehe~ xpe.. itula rezeki aku.. alhamdulillah... yg penting niat.. kan2?~


oh yer.. entry post kali ni pasal aku kne TAG oleh kakak aku. haha! eh..~ jap.. bile mase aku ade kakak? haha!! ni kakak angkat aku.. yg aku da anggap die macam kakak aku sendiri.. hohoh.. name die QNA. a.k.a sinar raudah 1st timer aku jmp die mase kat hi5. (aku da lpe password hi5 tu.. sebabnye, bile da ade friendster, myspace, tagged n my favret, FACEBOOK... terus aku lupe pasal hi5.. ngee~) agak lame la aku kenal minah ni.. hehe~ aku ingt lg.. mase mule2 aku add die.. aku cakap aku ske tgk muke die yg macam NORAZLINA RIDZUAN.. time tu die jadi penyampai Majalah 3. hahahaha~ klaka gak la bile ingat peristiwa tu.. hihi.. ah suda.. ni pesal tetibe mengingati peristiwa lampau ni... waduh! hehe.. so.. aku akan cube sedaya upaya menjawab sume soalan die ye.. heheh..


knape aku berblogging?~
hurm.. alasannye.. aku rase blog ni macam pengganti diari aku.. err.. maksud aku.. DIARI ELEKTRONIK. kan??? stuju tak kawan2??? hehe~ btol pe.. untuk yg kaki blogging macam aku ngan KAK QNA, memang akan ku coretkan ape2 aje yg tlintas kat difikiran waktu itu.. mahupun sepanjang kehidupan... segala nota2 penting dalam kamus hidup aku pasti akan terluah kat blog.. (kalo mood tgh down tu.. mesti rase nyampah je nak baca.. kan?)


ehh.. err.. aku x bpe pasti bab nuffnang2 ni.. sebabnye.. aku masih lagi budak ingusan..~ mentah lg ni... lambat beno nak masaknye,.. muahahaaha~ so, aku mintak tolong la ngan koang yg mahir ngan dunie blogger ni.. ajo2 la den ni ha.. jgn nak kodokut ilmu tu.. nnt x berkat.. ngeh2...


ok la ye.. palotak ni xbleh nk bnafas sangat.. sebabnye kepenatan sangat2 ni..err.. seperti yg tertera kat atas ye.. ade lg 2 hr ni menjelang kenduri.. wohoo!~





5 comments:

  1. As'salam...

    Thanks my dear , luv u ketat...


    p/s : ain akak rasa ain kena besarkan sikit saiz tulisan tue , kecik benaw...

    ReplyDelete
  2. wsalam kak..

    luv akk ketat2 gak.. hihi... maaf ye kak.. ain skang ni sangat2 bz.. ain da keje.. kerani je kat pump station.. tp aritu ade kenduri kt umah.. ya Allah.. macam kenduri kawen! penoh umah ngan org.. penatnye tak terkata.. hukk...

    ReplyDelete
  3. maaf ye kak. kenduri ni kecik2 je.. kitorg buat family terdekat n jiran je.. xpe.. nnt kalo ain buat kenduri, akk la org ptama yg akan ain jemput taw

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!