Followers

Saturday, December 4, 2010

arini..

assalamualaikum... hello sume!! so, ape cer koang arini ea?? weekend2 camni.. sure ade yg sedang berHOLIDAY.. ade yg menikah arini.. (oh yer.! slmat pengantin baru kak nadia.. sayang akak!!) ade yg berkhatan arini.. ade ape2 aje la ye.. slamat memBZkan diri anda yep. hehe~ ok ler. aku sbenonye tade idea nak tulis pe kali ni.. cume.. meh la aku cite serba sket ape yg berlaku kat aku n yg sekitar ngan aku.. hohoh~ pada yg x bape suke tu.. ta pya la baca yep. pada yg da terbaca tu. TRIMAS la byk2... muahahaha~ oyer. kat bwh ni ade la.. 2-3 topik yg aku nak habaq mai.. jom ah tgk.. hoho..~


1. sihat?
- yep. aku blom sihat sepenuhnye. letey btol la batuk ni.. mlm tadi aku btol2 ta bley tido sebab batuk ni haa.. aduii.. bile la nak baek nii..????? dan skang selsema plak menyerang. waduh! sore aku da kembali macam ELLA. warghh~ tuullluunnnn!!!!~


2. BAU??
- uish... ade ape ngan bau?? haha~ sebot pasal bau ni kan.. aku ta tahan da ni.. pagi2 lg.. bile aku melangkah kua dr pintu bilik aku.. aku da terBAU something yg kureng ENAK.. waduh! tak shukeee!!! koang mesti da bajet kan.. bau ape yg aku maksudkan?? yaaa!!! bau ASAP ROKOK! urgghh!!! aku da ta bole tahan lg da..  aku ta kesah sesape na mrokok pon.. tapi.. jangan la hembus asap tu kat dalam umah... memang tak sayang nyawa org len btol le. da la aku mcm ni.. makin sempot aku jadinye.. kalo koang.. mesti ta tahan gak kan?!


3. SUNAT a.k.a KHATAN
- oye. arini da masuk ari kedua adik2 aku bsunat. haha! n secara MANUAL-nye aku menjadi nurse ta btauliah jage doang.. huhu.. mase adik aku yg asan n azim tu.. ARWAH atok aku masih ade lg.. so.. die la yg tlg.. (kalo arwah masih ade lg skang ni.. SURE die la orang yg paling bz.. die akan "bercuti" kat umah aku.. slame 2 mggu.. utk jaga cucunye.. rindu arwah sgt2..) 


4. KERJA.?
- sebot pasal keje ni. pagi tadi aku gi usha keje kat ESSO. ala. kerani je. tapi.. time tu BOSS kat sne blom dtg lg.. so.. aku tinggalkan la no. tpon aku kat akak cashier tu.. HARAP2 boss tu tpon la aku alik,.. kalo die ta tpon.. maknenye rezeki aku mmg xde kat ctu la gamaknye.. sbb kali ni da 2x aku try usha kat ctu.. xpe2... DUGAAN...~ 


5. encik BOYFIE?
- ha! pasal encik boyfie plak... erm,... aku tatau nak taip mende. huhu.~






______***sedang BLUR***_______

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!