Followers

Tuesday, December 21, 2010

salam muhibah~ (macam nak baca brite plak)

elow! assalamualaikum!!


adeh! skang ni aku ngah saket pale sbenonye.. myb sebab baru tjage secara tiba2 kot?? hee~ skang ni timing tido aku suda berubah~ haha~ ade2 aje aku ni ah!~ tu la.. sape suh aku rajin baca novel skang ni? padan ngan muke aku le.. heheh!~


aku nk ucapkan bebyk kemaafan kat kak qna sebab da lame x komen kat blog die. AMPUN YA kakak! ngee~ adikmu ini sedang keBZan yg terLAMPAU. adeh! sorry bebanyak ye kak.. 


eh.. kejapnye nak masuk taon baru.. gile kentang! aku mcm x pecaya plak umur aku semakin bertambah 1 angka. ah! ape ade pada angka kan? pedulik hape aku sume tu. ekekeke~ ape planning koang for the next year? ME? aha! aku berCADANG nak wat new passport n then gi MELENCONG kat phuket ke... singapore ke.. i need something to cheer me up! n maybe with this vacation can build me more stronger to face my world. 


weehhh! arini aku pasan.. apsal kebanyakan member FB aku tuka profile pic BABIES? musykil btol aku. haha! koang tgh ngidam nak baby ke hape? ish3..~ ades! LAPO......... aku gigih mencari maggi tadi. puas da aku selongkar lemari tu. tp yg tinggal PLASTIC MAGGI je.. haiya! ape aku nak makan ni... tulunnn...~ kalo time ni aku masih kat kajang da aku setatkan enjin kete tu daa..~ pastu gi kat SALA THAI. waa~ rindu ohh!! mcm2 kenangan aku kat sala thai tu.. die pny lauk.. pergh! sedap weh.. 


nak tanye ni.. MOVIE ape yg koang da tgk eh? i mean the latest one la. for me, aritu aku br pas tgk cite HANTU MAK LIMAH BALIK RUMAH. haha~ klaka gile babas! aku gi tgk ngan member2 tersayang - AINI n SHA.~ siyesli.. memang superb la~ penat aku nak gelak. bukan takat gelak tgk cite tu.. tp aku gelak tgk org len gelak. haha! sooooooo notty! hee~


arini kan.. bezdey bapak aku.! encik ABDUL RAHMAN bin DOLMAT. "slamat ulangtahun kelahiran yg ke 53 ye pak.." (trase bapak aku da agak tua.. heheh.. lagi nam taon je nak ke namploh..) begitu pantas masa berlalu kan?


oh ye! aku nak share 1 story.. it was unexpectedly happen to me. but i'm so glad bout it. aku dapat jumpe kwn lame aku yg da tpisah about 14years..mase umo tu aku skola kat SRK JALAN GURNEY 2 her name was BIBI BALQIS.. nak dijadikan cite camne aku bley tjumpe minah ni.. hehehe~ time tu aku tgh cover k.shikin yg tgh rehat.. then, aku jadi la cashier.. pastu ade la 1 group manusia ni.. die masuk kat kedai aku.. n mengKECOHkan keadaan mereka la.. then nak dijadikan cite.. mule2 tu aku x pasan doang sebab aku pokes kat duet2... pastu bile aku terdongak, aku ternampak kelibat seorang manusia.. yg memang aku rase mcm penah nampak! pastu mase minah tu da blah.. aku ngomel soang2.. aku cakap sendiri. "eh.. ni macam kenal.." byk kali aku cube cam kan muke minah tu. pastu aku ngomel lg.. "ni macam bibi je.." pastu alih2 kwn die tlg nyampuk. "aah. mmg bibi pon" uish! keciknye dunia.. alhamdulillah.. aku bsyukur sgt2 dpt jmp lg minah ni.. waaa~ nak menangis gak la aku time tu.. seb bek aku pandai cover.. ha! sambung alik pasal cite aku ni.. pastu aku suh kwn die tlg panggil die masuk alik.. n then.. mule la.. jejak kasih kat ctu.. haha! gile la.. nnt bile akan datang punye reunion confirm aku akan pegi. waa~ x sabanye nk jumpe doangg.......~ rinduuuuuuuuuuu...


EH~ ok la weh. aku da ngantok alik ni.. insyaAllah nnt ade mase teman ngedate ngan kome ye.!! chaozzz!!!!








-rindu die lagi. cepatla 24hb ni-

1 comment:

  1. As'salam..

    ha baru selesa nak baca..good dear..

    p/s : jom tinggalkan detail diri di sinar raudah

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!