Followers

Wednesday, December 15, 2010

waaa... lamenyerrrr!!!~

heyo u olz! samekom! hihi.. slamat bjumpe kembali.. 


arini... ari rabu.. ye! detik kul 12am menjengah kembali.. waaaa~ agak lame aku menyepikan diri dr berFB dan berBLOGGING ni.. rindu plak rase di aty ni weh.. xpe.. seb bek arini aku cuti. i mean off day la.. penat la wei perah otak ni.. waduh! siyes! dulu keje aku xde la smpai na perlukan aku memerah otak ni.. huhu.. aku ni da la ta bpe gemo bab math ni.. haiyo.. naseb ko la cik ain oi..


aku keletihan sebenonye.. since last week mase aku start keje dlu.. pastu ngan kenduri lagi.. waaa..~ manyak FENAT! tu br kenduri adik2 aku bkhatan, blom lg kenduri sambot menantu... haiyoooo!!!~ terase perlukan massage skang ni.. malas plak nak g spa.. hihi.. duit plak "terbang" nanti.. rabak aku!


semalam, mood aku x bpe ok. kne bambu ngan boss.. wargh! tau le aku dak baru, ko nak samekan aku ngan org lame.. pastu ko merendahkan kemampuan aku? WTF. ish aii... seb bek aku ni penyabar sket orgnye... "xpe.. biar org buat ko.. jgn ko buat org ye cik ain."


oh yer! mase kat opis. aku member ngan soang minah ni. name die kak shikin.. umo die tua 2 taon dr aku. die ni KAKI NOVEL. haha! bagus le! dapat geng ngan aku.. hohoh.. aku sbenonye xde la kaki sgt cam die.. agak lame gak la aku benti tebiat baca novel ni.. tp.. sebabkan ade geng yg skepalotak ngan aku.. terus timbul niat di aty nk sambung alik.. then nak dijadikan cite. aku pon syok la pinjam novel ngan die. 4skaligus. tp dgn pertukaran. ye la. maksudnye die pon pinjam aku pny novel... haha! skang ni aku da khatamkan riwayat novel2 die tu.. haha. ye. sume juzuk aku da baca.. tp die br je suda 1 buku.. adess~ (koang caye ta aku bleh abeskan 1 novel dlm mase 3 jam je? ghairah sungguh aku membaca yep! wei.. BUDAYA MEMBACA AMALAN MULIA taw!)


tadi aku br je dapat kad jemputan kawen kawan aku. PUTIH je kad die! suci wei..  name die NUR FARAHANI.. atau lebey brutal dipanggil MAKCIK oleh aku.! haha~ (farah la..) da nak kawen die da.. aku kwn ngan die mase keje kat RESIDENCE HOTEL kat UNITEN dlu.. kejap gile mase blalu wei.. minah ni sekepalotak ngan aku. tarikh lahir die 24hb NOVEMBER. perwatakan die same cam aku. haha! aku da jumpe soang lg dak yg same taste ngan aku.. most of our favorite are same! cayalah makcik! haha~ SLAMAT BERBAHAGIA kawan!!!! aku doakan kehappiness ko ngan tabak. (ok. aku da mule merepek kerepek ni.. tulunnn!!!!)
















~saye rindu encik BOYFIE saya. SEKIAN, trimas!~





3 comments:

  1. as'salam..

    alamak yunk akak x leh baca halus benor tulisanya ha sakit mata..

    ReplyDelete
  2. wsalam kak!! ya ampun!!! mintak maaf sgt2... ain busy gile lately... timing tido pon da berubah skang ni..

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!