Followers

Friday, December 3, 2010

aduh!

ta tahan....
sangat2 ta tahan da..
adeii...
(ape yg aku ta tahan?)

ala..
aku ta tahan semput n batuk ni ha...
da bpe ari camni je.
bpe ari gak aku ta cukop tido. 
menciiiiii!!!!!
tekak aku ni da tanak masuk da ubt2 ni sume..
ape bole aku buat ni???
da laa aku tgh frust!
(aku frust.. dak tu wat dono je ngan aku.. xpe2.. ade lori ade bas.. len kali Tuhan balas. blweekk! =P)
rase2 die ingat ta pasal kitoang ni??
haduiiii....
da la!
malas suda na pk pasal ni sume. menyerah aje.


arini adik2 aku yg kecik2 tu..(alip n mamat) bsunat..
haha! excited gile budak2 tu..
jgn nanges sudaa.!
huhu..

excited kan?! haha!


2 comments:

  1. As'salam...

    ala comelnya dia berbaju melayu merah..

    ReplyDelete
  2. hahah.. time tu mmg la comel kak... tp.. alik je, tgk mate yg soang tu merah... (nangis) huhuh..

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!