Followers

Thursday, December 30, 2010

smoga berjaya!( bukan berjaya times square taw!)

ello kawan2! hawaw u? ok ka tarak ok? hehehehe... mule da.. mood senget aku da kembali.. haha! 


cik ain.. cik ain!!! chaiyok2!!! uish! aku nak mintak jasa bek koang... doakan aku murah rezeki eh.. aku ade planning BAEK PUNYERRRR!!!~ aku sedang membina harta aku sendiri.. hehe~ harta ape? wat ms skang, maaf! aku xbleh bgtau dulu.. bukan tanak.. tp... biarlah aku settlekan sumenye.. bile keadaan stabil baru aku gtau koang eh?


errr~ xtau nk cakap ape daa~

1 comment:

  1. all the best dear.. akak ada tag ain jadi silalah rajinkan diri ye..

    http://sinarraudah.blogspot.com/2011/01/mama-cyda-1st-giveaway.html

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!