Followers

Sunday, December 5, 2010

arini.. (versi 2)

hello..~ assalamualaikum.!!!~ 


slamat pagi kawan2.. ngehehehe~ malam tadi aku ta bley tido lg... waduh! batuk aku makin teruk. urgghhh!! kul 6 cmtu br aku dpt tido lena.. hadoi aii..~ dugaan btol la.. 


erm.. alhamdulillah.. syukur ke hadrat ilahi.. rezekiku semakin murah.. alhamdulillah.. bsyukur sgt2. aku akan mule keje esok. warghh..! staon ta keje.. hehe~ cukup suda membesarkan badan nih.. hohoho.. masa untuk kembali ke berat asalku.. hihi.. sok pg kul 7.30 aku da kne gerak g keje. n aku akan alik kul 5.30.. hehe~ office hour.. seb bek.. tp kan.. keje aku ni.. selain dari clerk, aku kne jd cashier. aku kne ganti cashier depan biler die rehat atau cuti. huhu.. byk keje weh.! tp xpe.. aku akan berusaha.. hehe~ chaiyok2.!!! gambatee!!!!!! semoga kesihatan ku makin baik utk aku bkeje ngan mudah esok. huhu...


smalam.. aku tkejut. kwn aku, SHAHIR call aku.. soh aku g cek bank.. aku pelik.. napela die soh aku wat cmtu... rupe2nye.. rezeki masyukk! alhamdulillah... syukur skali lg.. so, para PEMBANCI kat lua sane. koang da tgk acct koang lom?~ hehe~ 


ok la. stop kat cni dlu.. aku nak membersihkan diri jap. pastu nak makan ubat... pastu mgkin tido alik kot.. tgk la mcm mane. nak kemas2 lg.. minggu depan da kenduri.. warghhh!!!! SANGAT-SANGAT BZ!!!~ adik2ku sekelian..(ADI N AZIM) ... sile la balik cepatttttt....~






-saye setia ngan awak je.-

4 comments:

  1. congrte kakak...heee keje mane nih..?? so, pasni leh la blnje kan..hahahaha

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum..

    Salam perkenalan dari Bonda, Bonda Follow blog ini ya!

    ReplyDelete
  3. eda : maceh adik.. heheh~ insyaAllah.. bole je.. hihi

    k.qna : thank you so much! ngee~

    bonda : wa'alaikumsalam bonda..~ silakan menjenguk blog yg x bape best nih.. hihi

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!