Followers

Thursday, March 22, 2012

terSENTAP.. ~

assalamualaikum..

slamat pagi ye sahabat2!! 

ade ke yg x tido lg time camni?

hehe.. same la ngan saye.. tp myb jap lg tido la kot..

ekceli kan..

smlm ht n emosi saye x tenang..

dan ia menjadi kemuncak apabila saye post lagu AYAH - AeMan kat pesbuk.!

pe lg.. air mata ni mencurah2.. 

lame kot x nangis.. huu~

then, sy pn bangkit dr pembaringan(xde la baring pn.. meniarap je)

dan menuju ke bilik air utk mandi n amik wuduk..

saye pon lepas tu wat solat sunat 2 rakaat.. 

lps solat je sy terus amik AL-QURAN n mengaji beberapa mukasurat..

Alhamdulillah.. lega sket aty ni lepas mengaji n solat.. huhu..~

now pale saye da saket.. maw masuk beradu dlu..

tu pon kalo dapat lelap la.. huhu..




** I missed HIM.. **


No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!