Followers

Wednesday, March 21, 2012

randoms..~

haluu.. assalamualaikum..
kaifa halukum ya akhi n ukhti?

hehe~ jom!!! 
saye tanak cakap bebyk.. meh la view kejadah ape yg saye nk letak kt bwh ni.. 
agagagagagaaaaa~

 nak taw x knp saye kene pakai stoking?
sbbnyer ade 1 mlm aritu sy punye kaki krem.. sakit woo~
so, sy decide akan pakai stoking stiap mlm.. hehe

 ni novel terbaru yg saye beli..(err.. org belikan sbnrnye.. tq byako naz!)

 ni menu utk minum ptg smalam.. ehehe~ made by me..

 smalam lepak minum kat kedai GELAS BESAR.. sesajer je ni dok snap sane sini..~
gediks kan!

 this is my best buddies mase banci..
from left :: sapit, shahir n his wifey, wati..

 si tembam n 2 jejaka terhangit.. hahaha

ni kete mamat2 tu.. kete saye agak jaoh sket ~












===== sekian ======

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!