Followers

Tuesday, March 27, 2012

fleezy tuesday..

assalamualaikum

hai semer!!!

ekceli saye baru je tsedo dr tido ni..

gile la.. kul 11 pg baru nak tido.. kejadahnyer kan!!

hahaha!!!

mlm td tlelap 1 jam je.. pastu tros sedo smp la pg ni..

awal2 subuh tadi da mandi pastu smayang.. 

lepas tu plak..

pagi tadi saye dengan semangatnyer mulakan hari dengan senaman

haaaa~ senaman naek beskal..

yezza!!! 

saye akan lakukan senaman itu mulai dari arini..

harap2 semangat saye berterusan sampai biler2..

sbb bg saye la.. ngan naek beskal ni pon da keluarkan peluh yg sama byk dgn jogging..

dlm 20minit saye leh dpt 4x round 1 fasa ni.. kire bole la kan,.. 

pelan2 kayuh.. hehehe~

walaupon agak kebosanan sbb kayuh soang2.. tp takpe.. 

"USAHA TANGGA KEJAYAAN" 

kan???






*m.e.r.i.n.d.u.i.k.a.m.u.s.e.t.i.a.p.m.a.s.a*

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!