Followers

Monday, March 26, 2012

oh my ...(vol2)

assalamualaikum..!!!
hai kengkawan semer... wish you have a great weekend..
syukur alhamdulillah..
wiken saye sangat2 bermakna gak la.. ehehe~ 
sbb pe taw..
pesli.. siang tu hang out ngan BUDAK KECIK..
ala.. tman die gi carik barang n then gi makan mekdi je..
tp.. yg klaka tu.. time kat drive thru 
die wat gile die kt ctu..
aduhh!!!
siyes.. penat nk gelak dlm kete.. hahahhaha~ 
thanks for make my day!!! I'm appreciate that!!

then malam tu plak hang out ngan kakak2 saye..
siyes! havoc gile..
hahahaha~ menggediks jap..
layan karok here n there.. 
masing2 tgh melayan kesengalan.. hhahaha!! 
hancusss..~ 

esoknye lak tgh2 hari
saye ade misi mengenyangkan perot saye kat uma org tawen.. aahaha~
sambil tu detink jap ngan adik saye yg manje soang tu.. ehehe~
then alik dr kenduri kawen tu..
saye hang out lg ngan kakak saye..
oke la.. penat nk taip byk2.. meh la kte skodeng gambo ape yg ado..












**wish this greatest moment never ends..~**

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!