Followers

Friday, March 30, 2012

kesedihan melampau (vol.1)

assalamualaikum..

salam jumaat to those who read this..

cepat sangat da jumaat.. 

betul la kata org..

masa itu emas.. n masa xkan tunggu kita..

sebaliknya kita yang perlu kejar masa..

semalam..

seriously merupakan hari yang tak best buatku..

dugaan demi dugaan datang betimpa..

hati saya tergores.. luka dlm hati ni sume tak nampak..

ye.. saye merasakan sume tu adalah salah saya 

sejak mula lagi..

dan akhirnya saya yang terluka sendiri..

malam kelmarin..

saya call dia.. saja nk tanya khabar..

then dia gtaw yang dia pi amek gf dia kat lcct sane..

saya tkejut.. seriously..

tp takpa la.. tu kan gf dia..

saya xle nk watpa la..

yes. i admit it..

hati ni terguris.. mcm di robek2 hatiku ini..(mas idayu la plak)

saya harus akui..

sememangnya dia bukan untuk saya..

kami ditakdirkan hanya kawan baik saja..

"BUDAK KECIK.. (kalo la ang baca ni)

kalau la ang taw aku suka kat ang..

ang jangan dok gelak kt aku taw..

aku bukan pe.. 

ang lah satu2nya lelaki yang bagi aku bley jadi imam kepada aku..

aku bukan sesaje je suke kt ang..

tp aku tak taw la..

prasaan apekah ini.. 

bile dekat ngan ang.. hati aku rasa selamat..

gembira..

tenang..

tapi takpa la.. aku akan mengalah..

aku akan reject call ang utk sementara waktu ni..

sampai mood aku kembali stabil..

jangan ditanya KENAPA..

and one more thing..

aku doakan smoga ang bahagia ngan dia..

ang jaga dia btol2..

sepertimana ang jaga aku..

lagi satu..

jgn bercinta lama2..

x elok..

kalo btol niat tu.. insyaAllah.. 

Allah ada bersama kita.."


lepas kejadian malam tu..

kesedihan melanda diri..

pagi tu plak..

mak xnak cakap ngan saye..

biler ditanya..

dia jawab marah2..

takpela..

mmg da nasib saye..

slalu da mcm ni..

da lali..(lali la sgt!)

tros mood saya berubah..

saye beremosi.. sangat2!!

sedih, moody,

and then..

smalam saya keluar pi amik adik alik skola..

pastu cadangnye nk g bank la..

al-kisahnye bile sampai kat town..

parking full..!

then saye pon park la kat blakang kete2 yg ada kt ctu..

ingtkn sekejap aje la..

rupenye..

biler masuk dlm bank, 

Q punye la panjang..

sikit temper saye naik time tu..

tunggu punye tunggu..

akhirnya tinggal lagi beberapa org je.. sbelum turn saya smpai..

lepastu plak adik masuk n cakap ada org nk kuakan kete.. 

sebab kete saya block kete die.

terrrrpaksa keluar balik..

mood saya toksah cakap la.. mmg HANCUS!

lepas je alihkan kete n park kt tmpt tu.. 

saya pon masuk balik kat bank tu..

and i have to wait for a long Q AGAIN..

da la org tgh ramai.. kiosk cash deposit bole lak rosak 1..

haish!!!

da la kat depan saye ni ade la 2 orang gadis ni..

kenape la lambat sgt nk wat mende tu..

kenapa perlu masukkan sikit2 duit tu..

kan kat ctu da gtaw, bleh masukkan maximum 100 pieces..

duit kat tangan angpa tu dok eih byk mane pon..

then i'll have to wait for couples of minutes..(kire lame gak la smpai org blakang da bising)

praaaaaap!!!

bertambah moody la saye..

lepas je saye settle masukkan duit sumer..

biler otw alik tu..

ade la 1 kete kat depan ni..

konon kete mahal..

tapi bawak mcm siput pig..

wth!

berbakul sumpahan saye bg kt die dlm kete..

siyes! kesabaran saye ilang..

stress saye pon datang..

balik je umah..

dgn x makan nyer..

saye pon nangis2.. 

naseb ada 2 orang GF saye ni..

thanks to PUAN AYU n CIK Q

sbb sudi dengarkan masalah saye ni..

tp disebabkan da xleh tahan..

saye pon wat la benda bodoh..

HARAP KORANG JANGAN TIRU SAYA K??

smalam saye telah telan 3biji propanolol(ubt migraine) dan 5biji ubt selsema..

kepala saye mcm nk pecah da mase tu.. ngan idong tersumbat lg..mata toksah cakap.. BENGKAK!

HATI saye cukup teruji smalam..

iman didada ni rase mcm x kuat...

siyesli..


 



No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!